» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
بررسي رابطه بين مدیریت دانش و توانمند¬سازی کارکنان کمیته¬های امداد استان کرمان در سال 1391 مهندس ناصر مستانه 1395/08/15 دسته بندی : عمومی 0

بررسي رابطه بين مدیریت دانش و توانمند­سازی کارکنان کمیته­های امداد استان کرمان در سال 1391

 

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                                                 صفحه

چکیده: 1

فصل اول:کلیات تحقیق

1-1- مقدمه: 3

1-2- عنوان تحقیق: 6

1-3- بیان مسأله: 6

1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق: 9

1-5- اهداف تحقیق: 12

1-6- قلمرو تحقیق: 13

1-7 - تعریف واژه ها، مفاهیم و متغییرها: 13

1-8- خلاصه فصل: 18

 فصل دوم: مروری بر ادبیات موضوع

2-1- بررسی تحقیق های انجام شده: 20

الف) تحقیقات داخلی: 20

ب) تحقیقات خارجی: 23

2-2- بررسي رويكرد ها و نظریات مختلف نسبت به مديريت دانش: 33

2-3- چارچوب نظری تحقیق: 43

2-4- رویکردها و مدلهای توانمندسازی: 46

توانمندسازی ساختاری: 49

توانمندسازی روانشناختی: 52

مدل باون ولاونر: 56

مدل آلفرد باندورا: 56

مدل ایده‌آل نولر: 57

مدل سه مرحله ای آلن رندولف: 57

2-5- تاریخچه و علل پیدایش مدیریت دانش : 59

2-6- سلسه مراتب دانش... 62

2-7- انواع دانش... 65

2-8- عناصر اساسي مديريت دانش... 68

2-9- مديريت دانش در منابع انساني. 76

2-10- مديريت دانش در بخش دولتي. 77

2-10-1موانع عمده مديريت دانش در بخش دولتي. 81

2-11- پیشینه توانمند سازی در جهان. 83

2-12- پیشینه توانمند سازی در نظام اداری ایران. 87

2-13- اهميت ونقش توانمندسازی نيروی انسانی درسازمانهای امروزه 90

2-14- دلایل توانمند سازی. 92

2-15- دلایل عدم تمایل مدیران به توانمند سازی. 94

2-16- موانع توانمند سازی در سازمان. 100

2-16-1- موانع ساختاری توانمند سازی. 101

2-16-2- موانع محیطی توانمند سازی. 102

2-17- موانع رفتاری توانمند سازی. 102

2-18- اهمیت توانمند سازی در سازمان ها 103

2-19- مزایای توانمند سازی. 105

2-19-1- مزایای سازمانی. 107

2-19-2- مزایای فردی. 107

2-20- پیامد های توانمند سازی. 108

2-21- درجه و انواع توانمند سازی. 109

2-22- اصول توانمند سازی. 112

2-23- گونه شناسی توانمند سازی. 113

2-24- مراحل توانمند سازي : 117

2-25- ویژگی های سازمان توانمند و غیر توانمند : 117

2-26- راه های ارتقای سطح توانمند سازی در سازمان. 120

2-27- برنامه های توانمند سازی : 123

2-28- مدل تحلیلی تحقیق: 127

2-29- فرضیه های پژوهش: 128

2-30- خلاصه فصل: 129

فصل سوم:روش تحقیق

3-1- مقدمه. 131

3-2- گام های تحقیق. 131

3-3- فرايند تحقيق. 134

3-4- روش تحقيق. 135

3-5- جامعه آماری. 136

3-6- حجم نمونه. 136

3-7- روش نمونه گیری. 141

3-8- روش گردآوري اطلاعات.. 142

3-9- ابزار جمع آوری داده ها 143

3-9-1- پرسشنامه توانمندسازی کارکنان: 143

3-9-2- پرسشنامه مدیریت دانش: 144

3-10- روایی وپایایی ابزار جمع آوری داده ها 146

3-10-1- روایی ابزار جمع آوری داده ها 147

3-10-2- پایایی ابزار سنجش داده ها 147

3-11- روش تجزیه و تحلیل داده ها 148

3-12- خلاصه فصل سوم 149

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها

1-4 مقدمه: 151

2-4 تحلیل توصیفی داده های تحقیق: 151

تحلیل توصیفی داده های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان. 151

3-4 توصیف کمی متغیر های تحقیق. 161

4-4 تحلیل توصیفی سؤالات پرسشنامه. 169

5-4 توصیف متغیرهای تحقیق. 175

1-5-4 توصیف متغیر تشخیص دانش... 176

2-5-4 توصیف متغیر تحصیل دانش... 177

3-5-4 توصیف متغیر توسعه دانش... 179

4-5-4 توصیف متغیر اشتراک دانش... 180

5-5-4 توصیف متغیر نگهداری دانش... 182

6-5-4 توصیف متغیر بکارگیری دانش... 183

   7-5-4-توصیف متغیر مدیریت دانش .............................................................................................185

8-5-4 توصیف متغیر توانمندسازی کارکنان. 186

6-4 تحلیل استنباطی داده ها و آزمون فرضیه های تحقیق. 188

1-6-4 فرضیه اصلی تحقیق. 188

1-1-6-4 بين مدیریت دانش و توانمندسازی کارکنان درکمیته های امداد استان کرمان رابطه معني داري وجود دارد. 188

2-6-4 فرضیه های فرعی. 191

1-2-6-4  بين تشخیص دانش و توانمندسازی کارکنان درکمیته های امداد استان کرمان رابطه معني داري وجود دارد. 191

2-2-6-4  بين تحصیل دانش و توانمندسازی کارکنان درکمیته های امداد استان کرمان رابطه معني داري وجود دارد. 193

3-2-6-4  بين توسعه دانش و توانمندسازی کارکنان درکمیته های امداد استان کرمان رابطه معني داري وجود دارد. 196

4-2-6-4  بين اشتراک دانش و توانمندسازی کارکنان درکمیته های امداد استان کرمان رابطه معني داري وجود دارد. 198

5-2-6-4  بين نگهداری دانش و توانمندسازی کارکنان درکمیته های امداد استان کرمان رابطه معني داري وجود دارد. 201

6-2-6-4  بين بکارگیری دانش و توانمندسازی کارکنان درکمیته های امداد استان کرمان رابطه معني داري وجود دارد. 203

7-4  رگرسیون چند متغیره  برای بررسی تأثیر متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته. 206

   8-4 خلاصه فصل چهارم ........................................................................................................................216   

فصل پنجم نتیجه گیری

5-1- مقدمه. 218

5-2-  نتایج آمار توصیفی و استنباطی: 218

5-2-1- توصیف ویژگیهای جمعیت شناختی: 219

5-2-3- تحلیل استنباطی داده ها و آزمون فرضیه های تحقیق. 223

5-3- بحث و نتیجه گیری: 228

5-4- پیشنهادات : 232

5-٥- محدودیت های تحقیق. 232

5-6- خلاصه فصل پنجم. 233

منابع: 234

 

ضمائم

 

فهرست جداول و نمودارها

     عنوان                                                                                                                                              صفحه

نمودار 3-1: فرايند تحقيق. 79

جدول 3-1- جامعه و نمونه آماری كميته امداد امام خميني (ره) استان کرمان: 138

جدول(3-1): سوالات مربوط به هر یک از مولفه های توانمندسازی کارکنان. 146

جدول شماره( 3-3). تعداد و گویه های مربوط به مولفه های مدیریت دانش... 146

جدول 1-4 توزیع فراوانی نمونه مورد مطالعه بر حسب جنسیت.. 152

نمودار 1-4 ترکیب جمعیتی نمونه مورد مطالعه بر حسب جنسیت.. 152

جدول 2-4 توزیع فراوانی نمونه مورد مطالعه بر حسب سطح تحصیلات.. 153

نمودار 2-4 ترکیب جمعیتی نمونه مورد مطالعه بر حسب سطح تحصیلات.. 154

جدول3-4 توزیع فراوانی نمونه مورد مطالعه بر حسب سن. 155

نمودار 3-4 ترکیب جمعیتی نمونه مورد مطالعه بر حسب سن. 156

جدول 4-4 توزیع فراوانی نمونه مورد مطالعه بر حسب سابقه خدمت.. 157

نمودار 4-4 ترکیب جمعیتی نمونه مورد مطالعه بر حسب سابقه خدمت.. 158

جدول 5-4 توزیع فراوانی نمونه مورد مطالعه بر حسب رده شغلی. 159

نمودار 5-4 ترکیب جمعیتی نمونه مورد مطالعه بر حسب رده شغلی. 160

جدول 6-4 مقادیر شاخص های توصیفی در خصوص متغیر های تحقیق. 162

جدول 7-4 مقادیر شاخص های توصیفی در خصوص متغیر های تحقیق. 163

جدول 8-4 وضعیت نمره آزمودنی های متغیرها 164

نمودار 6-4 هیستوگرام تشخیص دانش... 165

نمودار 7-4 هیستوگرام تحصیل دانش... 165

نمودار 8-4 هیستوگرام توسعه دانش... 166

نمودار 9-4 هیستوگرام اشتراک دانش... 166

نمودار 10-4 هیستوگرام نگهداری دانش... 167

نمودار 11-4 هیستوگرام بکارگیری دانش... 167

نمودار 12-4 هیستوگرام مدیریت دانش... 168

نمودار 13-4 هیستوگرام توانمندسازی کارکنان. 168

جدول 9-4 توزیع فراوانی ومیانگین سؤالات مربوط به پرسشنامه مدیریت دانش... 169

جدول 10-4 توزیع فراوانی ومیانگین سؤالات مربوط به پرسشنامه تونمندسازی کارکنان  173

1-5-4 توصیف متغیر تشخیص دانش... 176

جدول 11-4 توزیع فراوانی متغیر تشخیص دانش... 176

نمودار 14-4 وضعیت متغیر تشخیص دانش... 177

   جدول 15-4-توزیع فراوانی متغیر تحصیل دانش ...................................................................................178

نمودار 15-4 وضعیت متغیر تحصیل دانش... 178

جدول 13-4 توزیع فراوانی متغیر توسعه دانش... 179

نمودار 16-4 وضعیت متغیر توسعه دانش... 180

جدول 14-4 توزیع فراوانی متغیر اشتراک دانش... 181

نمودار 17-4 وضعیت متغیر اشتراک دانش... 181

جدول 15-4 توزیع فراوانی متغیر نگهداری دانش... 182

نمودار 18-4 وضعیت متغیر نگهداری دانش... 183

جدول 16-4 توزیع فراوانی متغیر بکارگیری دانش... 184

نمودار 19-4 وضعیت متغیر بکارگیری دانش... 184

7-5-4 توصیف متغیر مدیریت دانش... 185

جدول 17-4 توزیع فراوانی متغیر مدیریت دانش... 185

نمودار 20-4 وضعیت متغیر مدیریت دانش... 186

    جدول 18-4- توزیع فراوانی متغییر توانمند سازی .................................................................................187

نمودار 21-4 وضعیت متغیر توانمندسازی کارکنان. 187

جدول 19-4 ضرایب همبستگی بین مدیریت دانش و توانمندسازی کارکنان. 189

    جدول 20-4- خلاصه مدل رگرسیونی ....................................................................................................190

نمودار 22-4 پراکندگی متغیرهای مدیریت دانش * توانمندسازی کارکنان. 190

جدول 21-4 ضرایب همبستگی بین تشخیص دانش و توانمندسازی کارکنان. 191

نمودار 23-4 پراکندگی متغیرهای تشخیص دانش * توانمندسازی کارکنان. 192

جدول 22-4 خلاصه مدل رگرسیونی. 193

جدول 23-4 ضرایب همبستگی بین تحصیل دانش و توانمندسازی کارکنان. 194

نمودار 24-4 پراکندگی متغیرهای تحصیل دانش * توانمندسازی کارکنان. 195

جدول 24-4 خلاصه مدل رگرسیونی. 195

جدول 25-4 ضرایب همبستگی بین توسعه دانش و توانمندسازی کارکنان. 196

نمودار 25-4 پراکندگی متغیرهای توسعه دانش * توانمندسازی کارکنان. 197

جدول 26-4 خلاصه مدل رگرسیونی. 198

جدول 27-4 ضرایب همبستگی بین اشتراک دانش و توانمندسازی کارکنان. 199

نمودار 26-4 پراکندگی متغیرهای اشتراک دانش * توانمندسازی کارکنان. 200

جدول 28-4 خلاصه مدل رگرسیونی. 200

جدول 29-4 ضرایب همبستگی بین نگهداری دانش و توانمندسازی کارکنان. 201

نمودار 27-4 پراکندگی متغیرهای نگهداری دانش * توانمندسازی کارکنان. 202

جدول 30-4 خلاصه مدل رگرسیونی. 203

جدول 31-4 ضرایب همبستگی بین بکارگیری  دانش و توانمندسازی کارکنان. 204

نمودار 28-4 پراکندگی متغیرهای بکارگیری دانش * توانمندسازی کارکنان. 205

جدول 32-4 خلاصه مدل رگرسیونی. 205

    نمودار29-4-هیستوگرام ..........................................................................................................................208

نمودار 30-4 نرمال بودن خطاها 208

جدول 33-4 متغیرهای وارد شده و خارج شده به مدل رگرسیونی. 209

جدول 34-4 خلاصه مدل رگرسيون. 210

جدول 35-4 تحلیل واریانس... 212

جدول 36-4 ضرایب مدل رگرسیونی. 213


خرید و دانلود | 24,900 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط