» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
پاور روانشناسی محیط Atena-Gh 1395/07/03 دسته بندی : معماری 0

" محیط " مفهومی است پیچیده و مرکب که داری ابعاد گوناگونی است. داده های فضایی، جنبه های اجتماعی، فرهنگی، فیزیکی، معماری، نمادی، جغرافیایی، تاریخی و زیستی از ابعاد مهم محیط بشمار می روند. رفتار و تجارب انسان را نمی توان بدون توجه به شرایط محیطی و جداگانه مورد بررسی قرار داد (مرتضوی،67).محیط نقش اساسی در شکل گیری احساس ارزش ها و توانمند ساختن افراد و گروه های گوناگون ایفا می کند. در یک تعریف آمده است ...

" محیط " مفهومی است پیچیده و مرکب که داری ابعاد گوناگونی است. داده های فضایی، جنبه های اجتماعی، فرهنگی، فیزیکی، معماری، نمادی، جغرافیایی، تاریخی و زیستی از ابعاد مهم محیط بشمار می روند. رفتار و تجارب انسان را نمی توان بدون توجه به شرایط محیطی و جداگانه مورد بررسی قرار داد (مرتضوی،67).محیط نقش اساسی در شکل گیری احساس ارزش ها و توانمند ساختن افراد و گروه های گوناگون ایفا می کند. در یک تعریف آمده است که «شخصیت الگوی ویژه یک شخص واحد است».در تعریف دیگری آمده است که «شخصیت ساختار دینامیکی درون سیستم های روان شناختی فردی است که خصوصیات رفتار تفکر شخص را شکل می دهد.»اگر شخصیت در درون ما و محیط در بیرون است شاید هیچ ارتباط قابل توجهی(با ارزشی)جهت مطالعه نداشته باشد." روان شناسی محیطی " به طور خلاصه به مطالعه نوع و نحوه تعامل انسان ها با فضای فیزیکی پیرامونی می پردازد. به بیان دیگر، روان شناسی محیط، شاخه ای از روان-شناسی است که به بررسی نوع رابطه فرد با محیط می پردازد (راسل و استاد گراس، 1987).

 

این پاورپوینت شامل 55 اسلاید میباشد.فهرست بندی شده.


خرید و دانلود | 69,900 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط