» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
مقاله تربیت و فناوری های نوین سجاد قیاسوند 1395/06/30 دسته بندی : عمومی 0

تعداد صفحات : 32 صفحه

فرمت فایل : Word and PDF

***تخفیف برای مدت محدود***

کامل ترین را برایتان برگزیده ایم

پشتیبانی 24 ساعته از طریق تلگرام : 09904652258

تعداد صفحات : 32 صفحه

فرمت فایل : Word and PDF

***تخفیف برای مدت محدود***

کامل ترین را برایتان برگزیده ایم

پشتیبانی 24 ساعته از طریق تلگرام : 09904652258

دانلود مقاله تربیت و فناوری های نوین

 

بررسی نقش فناوری های نوین بر سلامت روانی دانش آموزان

تربیت و فرصت ها و تهدیدهای فناوری های نوین

   مقدمه:

مهمترین شاخصه فناوری های نوین درهم شکستن مرز های زمان ومکان است و می تواند مشکلات در حوزه فرهنگ ومسائل ارزشی می تواند ایجاد کند فناوری اطلاعات بیشتر با نظریه وعمل طراحی وتوسعه وبهره گیری و مدیریت و ارزیابی فرآیندها و منابع یادگیری سرو کار دارد.

علاقه دانش آموزان را به یادگیری وموضوعات فراهم می سازد و رشد و پیشرفت تحصیلی را در پی دارد، یک موج تمدنی محسوب می شود ، دستیابی به اطلاعات گسترده ومتنوع را فراهم می کند ، بکارگیری درست و به جا و به موقع می تواند یادگیری را بالا برد ، قدرت تحول پذیری و توانایی برقراری ارتباط پویا با فراگیران دارد،ذخیره دانش و زمینه تعامل بین معلم ودانش آمو زان را در زمان واقعی  هم زمان وغیر همزمان را فراهم می سازد، اشتراک گذاشتن دانش وعقاید ودیدگاه ها ،شبیه سازی محیط واقعی ، چیرگی فرهنگی غالب و مسلط و یکنواختی وجهانی سازی ، ایجاد فرصت های برای تعلیم و تربیت متفاوت و یکسان را فراهم می سازد.

رشدوتوسعه تكنولوژي در دهه هاي اخير بسيار سريع وشتابان است ورايانه به عنوان يكي از نمادهاي تكنولوژي تاثير بسيار شگفتي برتمام جوانب زندگي بشر بخصوص بر اموزش و يادگيري گذاشته است.درحال حاضر بزرگترين چالشي كه اكثر نظام هاي اموزشي دنيا با ان مواجه اند،فناوري ونحوه ي كاربرد ان است. اگر به فناوري اموزشي به عنوان فرصت براي اصلاح ووضع نابسامان اموزشي نگاه شود و مواردي چون شرايط لازم براي به فعل دراوردن توانايي هاي بالقوه فناوري در اموزش لحاظ شود .دور از واقعيت نيست كه بتوان به نتايج درخشاني دست يافت.

درحالي كه جهانيان با سرعت هرچه تمام اين فناوري را بكار مي برند ،بومي سازي مي كنند و موجبات جهش جوامع خود را به جلو فراهم مي اورند .نظام اموزشي مي تواند با مرور تجربيات گذشته در اين زمينه وانجام پژوهش هاي منسجم وسازمان يافته به الگو وچارچوبي براي بكارگيري صحيح ومستمر ازاين فناوري ها دست يابند.نيازبه يادگيري بازوآسان ازاوايل سال 1950 همچنان روبه افزايش است . نظام اموزشي كشور نيز درراستاي سايرتغييرات جهاني دست خوش تحولات الكترونيك ورايانه شد. در اين بين رايانه ها توانستند سكوي پرتاب توسعه پايداررافراهم نمايند . امروزه با ورود رايانه ها به ويژه هنگام اتصال به شبكه هاي اطلاع رساني تغييرات عمده اي درنظام اموزشي ، اهداف ، محتوا والگوهاي رفتاري اين سيستم ايجاد شده است . به همين علت در بسياري ازكشور هاي دنيا گسترش فناوري درنظام هاي اموزشي مورد توجه قرار گرفته است .


خرید و دانلود | 44,900 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط