» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
پرسشنامه گردشگری naki kia 1395/10/12 دسته بندی : شهرسازی 0

      پرسشنامه زیر در چارچوب مطالعه ای گردشگری از منطقه الموت قزوین و در قالب مقاله ای با عنوان « بررسی راهکارهای توسعه گردشگری فرهنگی در منطقه الموت قزوین با مدل برنامه ریزی راهبردی (SWOT) » طراحی شده است.

      بنا است که در این مقاله با بررسی عوامل درونی موثر بر گردشگری فرهنگی منطقه یعنی نقاط قوت و نقاط ضعف و عوامل بیرونی تاثیر گذار یعنی فرصتها و تهدیدهای منطقه الموت، راهبردها و استراتژیها و راهکارهای موثر در جهت بهبود و توسعه گردشگری فرهنگی منطقه بررسی و تعیین شوند.

     نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدهای موثر بر گردشگری فرهنگی منطقه، از طریق شناخت مستقیم از منطقه و تحقیق از افراد آگاه از منطقه تعیین گردید.

      حال در این مرحله باید از طریق پرسشنامه، میزان تاثیرگذاری هر یک از عوامل تعیین شده در گردشگری فرهنگی منطقه الموت بررسی شده تا ضریب و میزان اهمیت هر یک از عوامل در گردشگری فرهنگی تعیین شوند. در نهایت با استفاده از همین ضرایب نوع راهبردها، تعیین و میزان اثرگذاری عوامل تعیین شده مشخص می گردد.

 

کارشناس گرامی:

       نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدهای گردشگری فرهنگی منطقه، در قالب سوال در پرسشنامه زیر ارائه شده است.

      میزان اثرگذاری و اهمیت هر عامل بر گردشگری فرهنگی منطقه الموت، مورد سوال قرار گرفته و 5 گزینه به ترتیب « خیلی زیاد زیاد متوسط ضعیف خیلی ضعیف» برای پاسخ تعیین شده است. شما کارشناس گرامی بر حسب میزان اهمیت و اثرگذاری هر عامل بر گردشگری فرهنگی الموت، گزینه مورد نظر خودتان را انتخاب می کنید.

-


خرید و دانلود | 29,900 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط