» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
پروژه بررسی ارتباطات درون شهری و میزان رضایت مردم از عملكرد سازمان اتوبوسرانی (به همراه نمودار) میلاد قمری 1395/08/24 دسته بندی : آمار و ریاضی 0

اين مقاله در قالب ورد (word) و قابل ويرايش مي باشد.
تعداد صفحات:17

 

مقدمه

برای یك فرد عادی كاملاً طبیعی است كه در مورد برخورداری از یك سازمان اتوبوسرانی موفق و هماهنگ، سوالاتی را در ذهن داشته باشد..............

بررسی ارتباطات درون شهری و میزان رضایت مردم از عملكرد سازمان اتوبوسرانی 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                                                   

 

1) مقدمه

 

2) جمع آوری داده ها

 

3) بررسی سئوالات مورد نظر

 

4) بخش نمودارها و جداول

 

5) منحنی نرمال

 

6) بررسی مشكلات

 

7) نتیجه گیری كلی

 

پرسشنامه

 

 

 

مقدمه:

 

برای یك فرد عادی كاملاً طبیعی است كه در مورد برخورداری از یك سازمان اتوبوسرانی موفق و هماهنگ، سوالاتی را در ذهن داشته باشد.

 

ما بطور كلی در چهار موضوع اصلی رفاه و آسایش شهروندان و هزینه بهره مندی از امكانات سازمان اتوبوسرانی و پراكندگی مسیرهای حمل و نقل و مدت زمان مفید رفت و آمد تحقیقات گسترده ای در سطح شهر انجام داده ایم.

 

این تحقیق اتوبوسرانی در سال ....... صورت گرفته است که این پرونده با توزیع پرسشنامه در مكانهای مختلف شهر آغاز گشت. در این رابطه داده ها جمع آوری شده و مورد ارزشیابی و تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.در این بررسی از محاسبات آماری، نمودارها و غیره استفاده شده است.

 


خرید و دانلود | 39,900 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط